top of page
Search
  • Writer's pictureRamon Kok

Solo week

Vorige week hadden we een week de tijd om individueel te werken aan persoonlijke doelen. Voor mij was dit een introductie in front-end web development. Ik had een cursus gekocht op Udemy van 50 uur om hier aan te werken, aan het begin had ik nog de illusie dat ik hier redelijk ver mee kon komen, aangezien ik af en toe wel wat workaholic achtige trekjes heb als ik iets nieuws vindt wat mij interesseert.


Erg ver kwam ik niet, elk uur video kostte mij ongeveer 4 uur tijd. Waardoor ik ongeveer 2 uur per dag verder kwam met de cursus, yes een investering van 40 uur, met als resultaat een introductie op html, en CSS. Het programmeren is mentaal erg intensief, het zal nog een uitdaging gaan worden om deze cursus af te maken naast alle andere verantwoordelijkheden wat betreft school. Mijn gameplan? Geen idee, als doelstelling wil ik het graag af hebben voordat ik klaar ben met de minor. Ik heb nog 40 uur te gaan, en aangezien ik hier naar schatting nog 120-160 uur over ga doen wordt het nog een redelijke opgave om dit te combineren met school, het hebben van een sociaal leven hiernaast is toch niet verantwoord tegenwoordig dus dat excuus kan ik niet gebruiken om de tijd er niet in te investeren in ieder geval. We gaan het zien. En ik ben benieuwd hoe ver ik ben bij mijn laatste blog, een uurtje na school elke dag en 8 in de vakantie en dan zullen we er uiteindelijk wel komen.



5 views0 comments

Recent Posts

See All

TGIF

Post: Blog2_Post
bottom of page